Politica de schimburi
Daca nu vă vine bine produsul, ne contactați telefonic la numărul 0740 278 833 iar după ce alegeți produsul cu care doriți să înlocuiți noi, noi va rezervam produsul.
Clientul are datoria de a returna produsle pe cheltuiala proprie prin intermediul unei firme de curierat agreate, iar in momentul cand produsul/produsele initiale ajung in depozitul nostru, noi va v-om expediat Gratuit produsul/produsele la schimb.
Politica de anulare comandă plasată
în cazul în care ați plasat o comandă iar între timp vă răzgândiți ne puteți apela la numărul 0740 278 833 pentru anularea comenzii până cel târziu la ora 15:00 altfel comanda va fii preluată și livrată de către curier.
Politica de retur
în cazul în care a-ți primit coletul dar nu sunteți mulțumit/ă de produs ne puteți contacta la numărul 0740 278 833 pentru a stabilii un acord de retur, sau puteti inregistra cererea de retur direct aici: https://www.magazinulfamiliei.ro/return_form
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. Returnarea produselor in conditiile Ordonantei de Urgenta este valabila numai pentru clientii persoane fizice.
Pașii următori după solicitarea de retur sunt:
- Inregistrare Cerere de Retur : https://www.magazinulfamiliei.ro/return_form
- Trimiteţi-ne codul IBAN și numele titularului contului, preferabil pe o copie a facturii, puneți copia în cutia produsului. Asigurațivă că informațiile introduse sunt corecte.
- Faceți poză, dovadă, produsului înainte de a preda coletul curierului pentru a evita eventuale situatii de deteriorare a produsului în timpul transportului
- Produsele solicitate pentru retur , trebuie sa le trimiteti catre noi pe Cheltuiala Proprie prin intermediul inei firme de curier agreate, respectand informatiile si solicitarile pe care vi le transmitem.
- După ce coletul ajunge la noi în depozit, în termen de 14 zile lucrătoare va fii inspectat pentru a ne asigura de integritatea produsului, dupa care se ineregistreaza factura de Retur aferenta produselor solicitate. Dacă produsul este deteriorat, etichetele de produs indepartate sau ambalajul sprecific producatorului distrus Solicitarea de Retur va fi Anulata iar produsul urmeaza a fi restituit pe costul clientului. Urmele de probă sau distrugerile cauzate în timpul transportului nu sunt luate în considerare.
- Termenul în care banii ajung la dumneavoastră depinde de banca la care este făcut contul în principiu poate dura până la 24 ore lucrătoare
- !Atenție! În cazul comenzilor cu taxă de transport se achită doar contravaloarea produsului comandat!
Politica de retur în cazul persoanelor juridice
Magazinulfamiliei.ro accepta returnarea produselor și în cazul comenzilor efectuate de persoane juridice în urmatoarele condiții:
- Cererea de returnare să fie făcută (prin e-mail sau formular de contact) în maxim 3 zile de la data primirii produselor
- Produsele să fie returnate în maxim 3 zile lucrătoare de la data confirmării cererii de retur
- Produsele să fie sigilate sau nefolosite (in cazul in cazul in care produsele nu sunt prevazute cu un sigiliu acestea trebuie să fie în starea în care au fost la recepție)
- Costurile de transport și administrative sunt suportate în întregime de către client (acestea vor fi comunicate în același timp cu confirmarea primirii cererii de retur)
- Dacă una sau mai multe dintre condițiile de mai sus nu sunt respectate, returnarea se poate realiza pe baza unui acord stabilit între părți, penalitățile se aplica la fel ca și în cazul persoanelor fizice